Hello everyone you are currently surfing an official blog of mine.
Take a look around on my updates and post, feel free to leave comments and messages.
your's truly ~ atiqa.aripin

profile chat entries credits +follow home



owh bulan!
11 December 2010@8:50:00 am
owh bulan,.enggan mlayan diri ku lg,.lalalalalaa..
upss tadew kena mgena,.hahaha...omg! suke bulan! sgt..sgt,.suke..bilew kelua nampak jerw bulan,terus msg dye..dye pn sme,.hahahah..dye suke ckp,.aku indah seperti bulan,.uh!cerah,.canteq..suke wat aku prasan,.
erm..bkn na stori pasal aku,dan bukan jgk na stori pasal pujian dye..tp na stori pasal c dye..erm..tah,.kteorg ta lebih dr kwn,kwn2 biase jewr,.tp dye sukew ape yg aku sukew..bulan..dye duduk jawoh oh dr aku..tp bile msg dye masuk jewr,.dye kata,.iqa,cuba tgk ke lua,.dew bulan,.canteq,.persis mcm iqa..huh..aku?tanpa pkir panjang,.tanpa reply dye pnye msg,.terus kelua..wow~canteq nye..tu kalaw dye yg msg aku dulu la,.tp kalaw aku msg dye plak..?mcm mne yew dye?huhu..salu nye mcm tu la aku dgn dye bilew nmpak bulan,.kteowg tgk bulan yg sme,suwit kn..ta semua nye indah dlm dunia ni kn,.sewdih!kalaw dye msg tgk lua!dew bulan!..tp bila aku kelua,.huh~ta nmpak!ari ujan plak.sewdih amat!..oh!one day tu,.aku kt kolej,dye bg msg,.dew bulan,.aku kua,.gilew smgt..lari2..tp,.bilew kua dr bilik,.oh!ta nmpak bulan,.1 aras abis aku jalan cari bulan,ttp gak ta nmpak,.lastly,.aku turon sampai bwh,smpai kt ampaian bwh aku cari..sbb bulan!oh!canteq nye~
suke la,.amat sukew..landing kt sport kom tgk bulan,.g camp tgk bulan,,duduk tepi pantai tgk bulan,.tidur d bwh sinaran bulan,.. dtg bulan?uh!ta kesah,hahhaha upss...janji bulan...
woahh~canteq nye ciptaan allah..