Hello everyone you are currently surfing an official blog of mine.
Take a look around on my updates and post, feel free to leave comments and messages.
your's truly ~ atiqa.aripin

profile chat entries credits +follow home



tak marah pn cuma terasa je 🙍
7 June 2015@7:22:00 am
tak marah pn, cuma terasa. bukan nak mengungkit tp nak luah. ari ari aku masak, masak utk semua. tu makne nya aku ingat semua. cuma bercerita bukan nak mintak balasan ape pn. sekadar nak cerita ape aku rse. malam ni masing2 lapar, aku lapar. kau lapar. dye lapar. semua lapar. okay sorang decide g beli food. sorang lg teman. aku tak decide, aku ckp nnt aku wasep. okay. aku wasep, tp xde respon. ooo masing2 tak bawak nfon. aku tak salah kn korang, mgkin korang lupa. xpela. korang pn balik. beli makan utk kau, engkau dan dia. korang makan. thanks sbb pelawa aku. aku tolak. jauh dr dasar ati, sumpah aku terasa. sangat terasa. korang tak ingat aku ea ? mse beli food tu ? atau korang rse aku menyusahkan ea ? xpela. mgkin, aku sorang je yg pikir korang semua mse aku masak, siap hidang lg, korang tinggal makan je. okay xpela. mgkin korang lupa kot aku pn lapar. xpela aku tak marah pn. korang xsengaja kot. xpela xpela. japgi aku cari makan sendiri. xpe. dh biase dh macam ni. aku ni haa je ngengada sgt, dh lapar gi cari makan sendiri la. nak harap kn org sangat. haa padan la muka kau iqa oih. lapar sendiri sendiri. perut lapar, pastu terasa plaktu. alahai. sedih hidup kau ni iqa. kesian -.- 

sekadar gambar hiasan. okay, aku lapar !

Labels: