Hello everyone you are currently surfing an official blog of mine.
Take a look around on my updates and post, feel free to leave comments and messages.
your's truly ~ atiqa.aripin

profile chat entries credits +follow home



ahad | enam september | shah alam
6 September 2015@5:27:00 am
nak share dgn kawan sebelah, tp kawan sebelah xde mse kte tgh sedih. kesian. its okay, dh terbiase. chill iqa chill. 

dulu, kwn kwn tanya, eh iqa, awk bilee nak move on ni ? dh dh la tuu dok teringat si dia. Tu yg okay la kwn dok tanya bile nak move on, ade yg jenis kemainnn dok perli kata tak abes abes meroyan la ape la. haa kau rse ? heshhh aku perati aje. xpe. korang tak paham. takan nk explain satu satu, aish tak de kerja ah. Menjawab kpd soalan2 yg d tanyakan tu, mcm biase la jwpn aku, ntah la. kdg malas nk layan sebenarnya. tp jauh d sudut hati, mcm nak nanges aw jawab soalan tu. sampai la one day ni, aku nekad, yg aku akan move on kalau aku nampak depan mata aku sendiri yg dia dh ade gf baru. Selagi aku tak nampak, aku stil pikir dia. lantak ah org nak kata ape pn kan. perasaan aku. 

Tahun demi tahun, aku semakin kuat. Kuat je tak bermakna dh move on. sory sis tak boleh move on lg. sampai la ari ni, balik dr memanja kan diri kat marvel beauty house, syok drive kereta layannnn lagu, stop kat traffic light flat pkns tu, mase nak stop tu, ade la satria neo etam sticker merah mcm penah kenal je. eh sumpah ! mcm kenal. pe lg, aku stop sebelah. sementara tggu lampu ejau. nevessss kemain mase tu. Instinct kuat ! Dia kat sebelah. woih, aku tak leh drive kot. Rindu, campur plak nampak dia dgn perempuan lain, okay gf baru dia, hmm kau rse ?  Kelaut aku drive kereta. frustttt nyeee ! Okay TAK ! hahaha kesah plak aku ! 😭 

ALLAH dengar doa kau, iqa. kau jgk minta Allah bg petunjuk utk lupa kan dia. haa depan mata Allah bagi, ape lg kau nk tunggu iqa oih, MOVE ON LAHHHH ! dia dh bahagia dgn org lain, yg kau still nak dia buat ape. kau kena percaye, Allah dh aturkan yg lebih baik utk kau iqa, kau nk risau ape. Kenape ? kau risau, kawan kawan kau dh nak kawen semua nye, tp kau ? Boifreng pn xde ? Eh chill la iqa, kau boleh hidup je selama ni tanpaaa boifreng. lek lah, kdg tu mmg ar bosan dok umah bile housemate kua dating, lek k iqa. Kau kan dh biase ! IQAAA KUAT ! 

hm okay, iqa. starting from now, tayah pikir dh la pasal dia. doakan dia bahagia, insyallah kau pn akan kecapi bahagia kau tak lama lg iqa, jgn berhenti berdoa je. ade jodoh tak kemane. Senyum :)